Kantin Jual Kuih

Warga sekolah

Jom singgah kantin!

Check me out

Monday, August 27, 2012

Kasih sayang Aaliyah


Aaliyah Yoong Hanifah dan adik-adiknya, Aiden dan Adam.

   Aku rasa tumpang bahagia tengok anak-anak keluarga Yoong Hanifah ni.Bukan setakat bahagia dan bangga dengan kejayaan anak-anak mereka dalam sukan je, tapi bangga dengan kasih sayang yang ditunjukkan biarpun berbeza bangsa.Inilah baru keluarga 1 Malaysia.Tapi sebaliknya, aku sedih bila ingatkan seorang anak berbangsa melayu yang dah pun besar panjang dan beranak-pinak, tapi tak ingat pada orang tuanya.

-
-
-
-
-


Aaliyah dan kakaknya Philippa.Walau pun berlainan ibu, tapi kental kasihnya.

-
-
-
-
-





Lagi bukti kasih sayang satu keluarga.
Yang posing manja tu, Puan Nozie, si ibu yang sangat bertuah!


0 comments:

Let's have a break!