Kantin Jual Kuih

Warga sekolah

Jom singgah kantin!

Check me out

Sunday, September 16, 2012

Aku pun nak naik jugak!

   Zaman dulu, benda ni jadi favourite.Maklumlah, time tu, senang je nak jumpa.Kat mana-mana pun ada.Teringat zaman kanak-kanak dulu, aku pun suka main benda ni.Lagi-lagi kalau main dengan kawan-kawan sekampung.Riuh rendah gelak kami ketawa.Sambil enjoy, sambil exercise.Bukan macam budak-budak sekarang, dok exercise jari je....

   Oleh kerana benda ni dah makin pupus, sesekali jumpa excited bukan main.Tu pun kebetulan jumpa time balik ke Teluk Empang masa raya hari tu.Kalau boleh, aku pun nak ikut main sama tapi apa nak buat.... Dengan baju ala-ala datin, takkan aku nak main benda tu lagi.Kalau aku pakai baju yang sesuai, aku pun teringin nak naik sama.... Anda bagaimana?
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-


Tengok!
Seronok bukan main anak-anak buah aku!
Walau pun time tu hujan gerimis...

1 comments:

Che Rosliza Che mat said...

kikiki budak sekarang main tab jer...tapi seronok permainan dulu...

Let's have a break!