Friday, November 23, 2012

Premium Beautiful tipu?

   Hish!Hish!Hish!Mana ada Premium Beautiful menipu!Apa yang aku tulis di SINI, semata-mata benar.Tiada yang tidak benar melainkan benar belaka.Takde sesiapa pun yang bayar.Memang betul kebaikan Premium Beautiful yang aku tulis tu.Tapi, kita kena ingat, mentang-mentang aku kata Premium Beautiful tu bagus, bukan bermakna sekali pakai je terus pinggang ramping macam kerengga.

   Jangan salah faham ye.Bukan pakai Premium Beautiful kita terus cantik macam Izara Aishah tapi badan kita ada potonganlah kata orang.Sesedap mata memandang.Nak hilangkan penyakit pun, bukan pakai sekali dua je terus penyakit tu hilang.Bagi kes aku sendiri, lepas 2 bulan aku pakai baru rasa hasilnya.Bab jadi lebih cantik tu bonus je bagi aku sebab yang penting, aku nak sihat.Berapa jam aku pakai?Well.... Kalau time sekolah, mula sarung Premium Beautiful tu pukul 5.30 pagi.Balik sekolah, begitu, begini, paling awal pukul 3 petang baru aku bukak.Lebih kurang dalam 8 jam lebih gitu.Bukan 8 minit tau!


  Cara pakai Premium Beautiful, mula-mula memanglah susah sikit.Tapi biasalah tu.Kata orang, no pain no gain.Tapi percayalah, lepas pakai, kita rasa selesa sangat.Ini bukan iklan tapi ini betul-betul testimonial Premium Beautiful.Tentang harga Premium Beautiful, kena contact mana-mana agen Premium Beautiful.Aku kan dah kata aku tak jual?Kalau nak cari yang murah macam Premium Beautiful 'impostora' punya memanglah banyak tapi bersedialah untuk tertipu.Kata nak sihat + cantik, jadi kenalah berkorban sikit.Kan?Kan?Oklah... No more talking.Cepat-cepatlah take action.


Kalau nak pinggang macam Saloma ni boleh,
tapi tengoklah gen kita ni ada gen Saloma  ke tidak.


Kalau dah kurus nanti, pakai macam Rita  ni.Kan cantik?
-
-
-
-
-
-
-
-
-

Sejuk mata memandang!


4 comments:

Unknown said...

Premium Beautiful sesuai dipakai dari bayi hingga peringkat dewasa. Byk manfaat yg kita dpt bkn saja bdn cantik tapi sihat dan bkeyakinan tinggi.

www.anastasyea.com

Unknown said...

Pernah jugak dgr pasal product nie....mahal gak kan...tapi nak cantik duit x der masalah...ke3

ctpayong said...

kenalah jaga kecantikan demi kesihatan jika salah niat, tiadalah dapat apa melainkan 'rugi'.

geee said...

Akak pengguna PB ke. Drop by my blog if sudi ye ^^

nazirahnaj.blogspot.com

Post a Comment