Kantin Jual Kuih

Warga sekolah

Jom singgah kantin!

Check me out

Tuesday, June 14, 2011

Tak sangka aku kacang lupakan kulit rupanya!

   At last!Dapatlah Si tikus malang ini tidur dengan senyum merekah di bibir.Semuanya kerana Churp churp.Entah berapa lama entah aku terputus hubungan dengan Churp churp.Puas aku pujuk tapi dia tak mahu juga menari-nari. Aku tanya ramai kawan-kawan bunian aku.Macam-macam cadangan yang aku terima.Aku cuba semua tu tapi akhirnya hampa.

   Malam ini, entah kenapa aku teringin sangat dating balik dengan Cik Samsung besar gedabak PC lama aku.Selama aku kenal dunia bunian dalam talian ni aku guna Cik Lenovo, spesis netbook.Lepas aku jalan-jalan dengan riangnya walau pun mata aku ya ampun mengantuknya dalam dunia bunian yang sunyi tetapi riuh ini, aku teringat pulak nak try paste + save Churp churp aku di design.Eh!!!Boleh pulak aku save!Tak buat perangai langsung!Sekali je dah nampak cun.

  Hasilnya, Churp churp aku sedang menari dengan lemah gemalainya ke kanan dan ke kiri di blog aku ni.Tiba-tiba, aku malu sendiri kerana selama ini betapa aku telah mengabaikan Cik Samsung pc lama aku yang besar ya ampun.Betul-betullah aku ni kacang lupakan kulit!Maafkan aku Cik Samsung!


Takpelah.Aku maafkan!Lain kali jangan jadi kacang lagi.Jadi kuaci takpe.
(Kata Cik Samsung aku)

3 comments:

gedek! said...

My pantang is makan kacang atau kuaci sambel kerja...!

Habis tak siap kerja , dok layan makan je!

unstoppable..!

Freaky said...

haha adoi.. eh churp2 dah ilang ke kt bawha ni ?

Munirah said...

hehe..seti cik samcung tu berbakti kn :p

Let's have a break!