Kantin Jual Kuih

Warga sekolah

Jom singgah kantin!

Check me out

Monday, August 1, 2011

Maaf ye!Aku tak menonton TV Malaysia pagi-pagi.

   Aku suka bulan puasa.Selain alasan klise yang biasa sesiapa berikan, aku suka bulan puasa sebab aku dapat menonton siri kegemaran aku.Tahun ini dah tahun ke 5 ditayangkan.Siri ni ditayangkan khas di bulan puasa saja mulai pukul 4 pagi setiap hari.Aku suka siri ini kerana mesej yang disampaikan amat mendalam.Walaupun budaya masyarakatnya taklah 100 % sama dengan kita, tapi nilai keislaman yang diterapkan amat dekat di hati.

   Jadi, sambil-sambil aku siapkan hidangan bersahur, aku menonton siri popular di SCTV ni...
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-

p.s: Maaf sebab pagi-pagi buta lagi aku tak menonton ASTRO, TV1,2,3 atau lain-lain siaran Tv Malaysia.Aku bukan anti, cuma, aku jemu astik menonton cerita orang kaya je..


3 comments:

saharinasaharudin said...

salam ramadhan :)

Mama Hanim said...

Slmt berpuasa juga..

Nizam Ijam said...

haha.. tu la cerita org malaysia... nak buat iklan 5jam tu pergi kat abcdead.com

Let's have a break!