Saturday, August 13, 2011

Segmen Juadah Berbuka Kegemaran Saya Oleh Iejjah

Segmen lagi ye....


   Cerita tentang berbuka, tentu banyak makanan yang menjadi favourite kan?Bagi akulah, yang paling aku suka time berbuka puasa adalah ................  alamak!Takdelah!Semua aku bedal tapi takdelah yang istimewa.Tapi kalau minuman aku paling suka air tebu.Kalau takde air tebu rasa tak sah aku berbuka.Macam mana Cik Iejjah?Boleh tak aku letak gambar air tebu ni?


Air tebu special satu!
(Gambar pinjam Cik  Google)

Sesiapa nak join segmen ni, silalah KLIK.

3 comments:

SYARIFF HAIKAL said...

air tebu leh wt kn lutut lemah..jgn amlkn..)

Unknown said...

ahha...air tebu....ok jek...taruk lah papepun..hehe...nice...btw syariff ckp air tbu wt ltut lemah...bru tau...kekeke :P

Unknown said...

thnks join..iejjah da buat review tuk segmen 2...
http://iejjahygmnulis.blogspot.com/2011/09/review-untuk-1st-segmen-akuthanks.html

Post a Comment