Wednesday, August 24, 2011

Entry khas buat pengunjung Scarlett's Petals.Harap sudilah baca ye!

   Entry ni khas buat blogger-blogger yang telah berkunjung ke Scarlett's Petals sehari dua ni.
Oleh kerana masa dan keadaan kesihatan yang tak mengizinkan, aku tak dapat berlama-lama dengan Cik Lenovoku jadi tak dapatlah aku blogging lama-lama.

  1. Kepada teman-teman blogger yang beri komen, izinkan aku membalas komen kalian bila keadaan mengizinkan.Jangan kecil hati ye.

   2. Kepada teman-teman blogger yang sudi nak bertukar-tukar link untuk blog list Aidilitri Ben, terima kasih banyak-banyak.Blog kalian akan aku paparkan seberapa segera di list yang berkenaan.

   3.  Kepada teman-teman blogger yang sudi menegurku di shoutbox, kalau sudi, shoutlah lagi kerana aku tak sempat membalas jejak kalian buat waktu terdekat ini.Terutama buat teman-teman yang baru berjinak-jinak untuk berkenal-kenalan denganku.Datang lagi ye supaya dapat aku jejaki kalian.

   4.   Kepada teman-teman blogger yang sudi follow tapi aku belum sempat  follow kembali juga sudi apalah kiranya meninggalkan link kalian di mana-mana ruangan komen agar dapat aku turut jejaki.Harap sabar ye!

      Akhir kata buat semua pengunjung setia Scarlett's Petals dan teman-temanku di Facebook, anak-anak muridku tersayang yang sangat rajin singgah di Scarlett's Petals, terimalah kad yang tak sepertinya ini.SELAMAT HARI RAYA, MAAF ZAHIR DAN BATIN.

Kad hak milik Kak Rohani.

KHAS BUAT TEMANKU TERSAYANG, AMY FAHEY DI AUCKLAND, NEW ZEALAND, TERIMA KASIH TAK TERHINGGA ATAS KIRIMAN KAD HARI RAYA CANTIK DARI NZ.
THANK YOU SOOOOO MUCH!

8 comments:

Ce'gu JAERA said...

salam aidilfitri Scarlett O'Hara

kak tie said...

Selamat hariraya gak...maap zahir batin

Kakkoii said...

cepat2 sembuh ye..

Selamat hari raya dan maaf zahir dan batin dari kakkoii

grOundnUt said...

Selamat hari raya...maaf zahir dan batin...^^

smp 3 lembang said...

semoga cepat baik kembali selamat hari raya, lama tak singgah kat sini

Chekgu Azrine said...

selamat hari raya n maaf zahir batin ye..

Anonymous said...

Dah follow balik. Terima kasih sudi singgah di blog saya dan sudi ambik kad raya tu.

Puan Kutu said...

lor org teluk empang ker?sy keja kt pularek 5taun,br jer pindah 3bln..ramai jugak sedara kt sana.nenek sebelah suami ada di punggai.tak smpt lg rasmi highway baru.hehe..slmt hari raya yer..

Post a Comment