Sunday, August 21, 2011

Ketupat apa warna hitam?

   Lepas aku buat entry pasal ketupat lembu hari tu ( sorry, tak sempat letak link.Kalau nak baca search je kat blog aku.Gerenti jumpa ) seorang anak murid aku yang nakal, tanya satu teka teki.Teka teki dia adalah : Banyak-banyak ketupat, ketupat apa warna hitam?Aku pun bedallah jawab ketupat rentunglah, ketupat terkena dakwat sotong dan macam-macam lagi.kemuadian dia dengan muka nakal tersenyum-senyum beri aku jawapan di bawah...

-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
Perempuan pakai baju dan seluar ketat yang boleh nampak segala bentuk.
Aku tanya kenapa hitam, dia kata sebab baju dan seluar dia warna hitam.





Ketupat hitam macam ni banyak di bazaar ramadan.
Ini contoh terbaik ketupat warna hitam


( Gambar-gambar dari Google)

7 comments:

NadiRah said...

kat sini pon berlmbak..huhuhu

KERTAS A4 BLOG said...

ingatkan ketupat hangus ke apa tadi hahahhaha... aduhh...

saya cello191 said...

hebat anak murid hang..^^

pakai legging dgn tak pakai seluar..sama ja..

LadyzuL ⎝⏠⏝⏠⎠™ said...

hishhh..memalukan....

a i m z said...

emmmmm.
susah sngguh nak tutup aurat.
pa la salahnya kalau pakai seluar yang tak lucah. haha

Anonymous said...

ketupat jadi mangsa. huhu

kpah k-poh Sharifahnor said...

Tadi ada nampak kat tesco...longgok..longgok...

Post a Comment