Kantin Jual Kuih

Warga sekolah

Jom singgah kantin!

Check me out

Monday, August 29, 2011

Ala.... kenapa sunyi sangat?

   Ala.... Mana semua orang ni?Takkan semua tak ingat nak online?Ala... boringlah cam ni.Nak duduk kat dapur, dah dari pukul 8 pagi tadi duduk kat dapur.Isi ketupat, rebus ketupat, masak kari ayam, masak ayam kicap, masak rendang daging, masak sambal goreng, masak kuah kacang bla bla bla....  Sebenarnya kakak sulung dan ayah aku je yang pegang peranan utama.Aku peranan pembantu je.  

  Biasanya bila aku online, ramai kawan-kawan yang online tapi hari ni senyap je... Semua sibuk kat dapur.Alahai.... Nampak gayanya terpaksalah aku post entry ni cepat-cepat.Takut pulak aku senyap dan sunyi je ni.


Kawan dengan Cik Tucen ni je lah...

5 comments:

gedek! said...

semua orang dah balik kampong!

huhuhu

Sharinginfoz said...

ramai yang tak online kan???

caliph shuriken said...

kawan dgn cik tucen pun ok kn, hikk...

Nizam Ijam said...

selamat hari raya :D

Jasman said...

selamat hari raya...mana ada sunyi...tgah main mercun ni...huhu

Let's have a break!