Kantin Jual Kuih

Warga sekolah

Jom singgah kantin!

Check me out

Saturday, August 13, 2011

Maaf!Aku menyampah, meluat, rasa nak muntah pandang muka kau!

   Berita bekas suami yang menceroboh masuk, merogol, menyamun dan menyimbah asid ke atas seorang wanita yang aku baca di METRO tadi, benar-benar membuatkan aku marah!Menyampah!Meluat!Eeeeeiiii!!!Rasa aku nak tikam-tikam manusia bernama lelaki ni!Tak habis-habis menyusahkan perempuan!

   Yang bujang, satu hal!Yang dah kahwin pulak satu hal!Kadang aku tak habis fikir kenapalah lelaki sekarang ni ramai sangat yang tarafnya lebih rendah dari jantan.Kahwin pandai tapi jadi laki tak pandai.Bila isteri minta cerai mulalah ugut macam-macam.Bila dah sah bercerai, dia buat pulak macam-macam hal saja nak menyakitkan hati perempuan!

   Bila kena tangkap dan nak dijatuhkan hukuman, pandai pulak merayu mintak ringankan hukuman sebab nak tanggung anak isteri.Sudahlah!!!Benci aku dengar alasan klise manusia lelaki yang tarafnya lebih rendah dari ayam jantan!



Lelaki penyayang, macho, boleh harap macam Seth Tan ni ada dalam drama je.Realitinya dah lama pupus.

10 comments:

mary ann ;) said...

setuju.....benci dgn laki yg mcm tu

xnix said...

and btw, ada lagi lelaki yang baik daripada seth tan. sebab seth pun rogol orang jugak.

gedek! said...

wah!

emosi sikit hari ni...?

wan_cikgumuzik said...

wajarkah tuduhan anda??

uLan said...

minta ringankan hukuman kerana nak sara bini anak? sigh!! such a loser.. bini pun tau la nnti cari makan anak anak.. dprd hidup dgn org cam perangai binatang nih

Peri PiA said...

memang kesal btl bace berita tu :(

Belalang Hijau said...

sape cakap lelaki yg mcm seth tan ada dalam filem je? ni yg tgh drop komen ni salah seorang lelaki yg mcm seth tan tau...kuikuikui

Seindah Bicara 2 said...

da la rogol, samun lak tu. pastu simbah asid lg.. huhu.. syaitan bertopengkan manusie la .. huhu.. mintak jauh la keluarga kite kne mende2 gini.. hu

Raden said...

ha'a!! nyampah gile!!! potong je anu die!!

Hot Mama said...

aiii belalang hijau tu masuk bakul angkat sendiri nampak..hahaha (jgn mara hah..nnti kena jual)
susah nak ckp pasal lelaki skrg ni muka nmpk baik tp perangai..tp mkin bukan semua lelaki la...hmmmmmm

Let's have a break!