Kantin Jual Kuih

Warga sekolah

Jom singgah kantin!

Check me out

Tuesday, January 24, 2012

Buat cream puff dengan Cik Limah.Seronok!!

   Aktiviti cuti Tahun Baru Cina bersambung lagi.Dah pun siap  beg duit felt Smurfette!Sambil-sambil buat beg duit tu, aku belajar buat cream puff dengan adik iparku Cik Halimah.(Bukan Halimah jongang tau!Adik ipar aku Cik Halimah cantik macam Kajol) Seronok pulak buat kuih malam-malam.Tak sedar dah pukul 1 pagi.Ala... sejak akhir-akhir ni idea aku dah ke laut.Terpaksalah aku share gambar je.Pictures speak louder than words, don't they?
-
-
-
-
-
-
-
-



Mula-mula siapkan bahan cream puff

-
-
-
-
-
-


Tiba-tiba teringat beg duit belum siap.
Lepas masukkan cream puff dalam oven, sambung buat beg duit.

-
-
-
-
-
-



Sementara tunggu cream puff siap, 
dah siap pun beg duit aku.
Ni bahagian belakang.
Mira tu nama budak yang order.
Nama aku Scarlett!
Jangan gelak ek? :D

-
-
-
-



Dah siap 100%!
-
-
-
-
-



Beg duit dah siap, cream puff pun dah siap.
Masa untuk mengemas...
-
-
-
-
-



Cream puff dalam oven mintak tolong!
Tolong!Tolong!
Aku terbayang...
Ialah... oven kan panas!

Ok.Esok, buat beg duit Chicken Little dan Angry Bird pulak!


5 comments:

#ciksuzlin said...

sedapnya. boleh minta resepi ni :)

YaYaNsMuM said...

Rajinnyer...(^_^)

LaLa mhdnor said...

weee, nak cream puff 3 bijik, lapa la...
da lama x makan cream puff :D

Mak Usu said...

Chomel la beg duit tu.. Boleh la buat untuk Mak Usu satu..hihi

Nur-nba said...

Rajinnya.. Boleh tak kongsi resepi cream puff tu?

Let's have a break!