Kantin Jual Kuih

Warga sekolah

Jom singgah kantin!

Check me out

Thursday, February 23, 2012

Anak dara nak kerat **** Apek!

   Bila aku sebut Apek, aku rasa semua orang boleh agak Apek mana yang aku maksudkan.Ala...yang glamour tu!Hah!Oooo!Apex ye?Bukan Apek!Tak kisahlah asalkan semua faham yang mana satu orangnya.Aku nak cerita sikit pasal Apek ni.

   Tengah hari tadi, aku terdengar, anak murid aku berbual pasal Harimau yang tak garang-garang semasa melawan si mata sepet malam tadi.Mula-mula aku ingat, budak tu marahkan cikgu disiplin atau pun PK HEM sekolah aku.Biasalah... budak-budak generasi y atau z, mana nak terima nasihat orang!

   Tapi bila aku dengar lagi, rupa-rupanya anak dara tu marah sebab Apek lepaskan 4 gol semasa melawan Jepun malam tadi.Anak dara tu siap kata: Geram betul aku dengan Apek!Harap muka je handsome tapi main macam kayu!Aku rasa nak kerat ***** dia!Oleh kerana ayat yang keluar agak kurang senonoh, aku pun tegurlah anak dara tu elok-elok.Dia jawab:Menyampahlah teacher!Cari awek bukan main pandai.Kejap tukar, kejap tukar.Jaga gol macam orang takde **** je.Baik saya kerat **** dia!Mak aih!Itu jawapan dia!Tapi sempat juga kawan anak dara tu jawab:Ala... mestilah dia nak menangkan kerabat dia!

-
-
-
-
-
-
-




Memang ada iras orang Jepun.
Pinjam gambar Google

9 comments:

Telor Power said...

nie dah besar jadi apa agaknya si budak tu???

Umi Anaan said...

adus mulut cakap main lepas je budak tu..sabo je lah.

apix said...

hahaha .. alahai kesian apex .. umph2 .. apsal lar xmarah kat semua yang ada atas padang tuh .? hehe~ .. kan senang ckit ..

Cik Rose Cute said...

Dasyat la pelajar tue hehehe..

jemarisuri said...

haha, mcm2 kan..

niesa said...

sampai macam tu sekali tengok bola...
agak2 kalau apek tau ni mau die besara main bola kot hihihi

GBM said...

Ganas jugak eyh anak2 muda zaman skarang yer ,cikgu. Dasyat betol.

semut-terbersin said...

Wahh sedapnye laa dia berkate2.. Suh la dia main ganti apek! Cer nk tgk! Boleh tak? (walopon sebenarnye saya tak suka apek)..kata2 tu at least biar laa berlapik sket..aper daa anak dara tu.. Time mesia menang, for sure tinggi melangit ko junjing n puji dia.. Tp time mesia kalah, bukan main gik ko kutuk siap nk potong tut dia! Aiseh!

semut-terbersin said...

Ooppss.. *junjung.. Typo daa

Let's have a break!