Sunday, February 5, 2012

Senaman terbaik setiap hari

   Sebagai seorang muslim, aku berasa sangat beruntung kerana setiap hari aku berpeluang untuk bersenam secara rutin.Sama ada pagi, tengah hari, petang atau malam, senaman yang aku lakukan mampu menghilangkan lenguh-lenguh sendi terutama di bahagian kaki.Jadi, bersempena dengan sambutan Maulidurrasul tahun ini, aku menyeru agar kita semua tetap dan sentiasa tidak lupa untuk melakukan senaman rutin yang aku maksudkan kerana junjungan besar kita Nabi Muhammad s.a.w juga sangat mementingkan senaman rutin tersebut.Alangkah ruginya golongan yang meninggalkannya terutama dengan sengaja.Jadi, apa lagi?Ayuh kita bersenam bersama-sama!

-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
SOLAT SUBUH
-
-
-
-
-
-
-
SOLAT ZOHOR
-
-
-
-
-
-
-
SOLAT ASAR
-
-
-
-
-
-
-
SOLAT MAGHRIB
-
-
-
-
-
-
-
-
-
SOLAT ISYAK

( SELAMAT MENYAMBUT MAULIDUR RASUL )




Benar seperti yang dikatakan oleh berkatrezeki.
Tanpa solat, runtuhlah agama..

3 comments:

blog-tips-kurus said...

diwajibkan dan banyak fadhilat.. :)

AmyZana said...

selamat menyambut maulidurrasul ;]

caliph shuriken said...

senaman wajib setiap hari ^^

*salam maulidur rasul...

Post a Comment