Kantin Jual Kuih

Warga sekolah

Jom singgah kantin!

Check me out

Saturday, February 4, 2012

Fauziah Nawi.... Kuatnya dia!!!!

Hajat hati, nak blogging.Maklumlah, dari pagi gi holiday, baru je sampai rumah.
Tapi, bila on TV, nampaklah pulak Fauziah Nawi.
(Walau pun ada Nasir Bilal Khan dan Lisdawati yang aku tak berapa minat)
Terus aku rasa, tarikan Fauziah Nawi lebih kuat dari blogging!
Jadi,
aku minta izin menonton cerekarama Al Ikhlas di TV3 ni dulu ye!

Jangan marah!!!
-
-
-
-
-
-
-
-
-



Ooooiiiii!
cantiknya ibu masa muda!!!



Kuatnya ibu Fauziah tarik aku menonton cerekarama!!!

4 comments:

||aLeaSaRa|| said...

lah ingatkan apa yg kuat tadi hehehehe.lawa,kan fauziah nawi masa muda...owh samalah sekejap tgk tv3 sekejap tgk tv9 ..hurm biasalah akak pun ada anak murid 3 org yg bertuah kat rumah ni ngeee ^^

Nigina said...

tapi jalan ceritanya tu yang membuatkan hati ni sebak....

bdk johor said...

lakonan dia memang best!!

Ain Dzaya said...

hahaha..egtkan pa..


latest entry :
Dihimpit lelaki lelaki. Dilema!

Let's have a break!