Kantin Jual Kuih

Warga sekolah

Jom singgah kantin!

Check me out

Monday, February 27, 2012

Fell?Feel?Fail?Seploh inggit!Seploh inggit!

No!No!No!
Aku nak cerita tentang FELT.
Ala... kain bulu-bulu yang cantik dibuat macam-macam tu.
Contohnya, hasil kerajinan tanganku ( cewah!),
siap lagi 2 beg duit felt tempahan budak-budak cinonet
sekolah depan rumah.
Sementara aku di sekolah ni,
jemputlah cuci-cuci mata.
( Ni scheduled entry tau!)


-
-
-
-
-
-
-
-
Tada!!!!


Bahagian depan


Bahagian belakang


Bahagian belakang


Bahagian depan

Saiz : 3 inci x 5 inci.
RM10


Cepat!Cepat! Satu seploh inggit!Seploh inggit!

9 comments:

azam said...

cantik.....

nak free

azam said...

cantik.....

nak free

Telor Power said...

felt ni ada tuk lelaki tak?

Rina AVAIL a.k.a Cik Betty said...

cantiknya :)

Belalang hijau Perisik said...

selama ari ni baru belalang tau org tgh gilakan benda felt ni.

kalau bukan pasal costumer dtg cari kain ni kat kedai ritu, sure sampai skrg x tau... hahaha

Cikgu Ma said...

alahai, kreatif la ticerr...

Azhafizah[フィザ] said...

comel je felt akak buat ni..

grOundnUt said...

Cantik!memang boleh buat duit ni..$_$

cik kiwi's said...

cikgu mmg kena bisnes je..hahah. :P

Let's have a break!