Kantin Jual Kuih

Warga sekolah

Jom singgah kantin!

Check me out

Monday, February 13, 2012

Kesiannya anak Whitney!Sob!Sob!Sob!

   Aku rasa nak menangis bila baca berita ni.Sedih!Walau pun aku tak kenal anak si Whithey Houston yang meninggal hari Sabtu lepas, aku dapat rasakan kesedihannya.Jangan kan mati emak, mati kucing pun aku sedih!

   Daripada apa yang aku tahu, mendiang Whitney Houston sentiasa menjadi seorang ibu yang baik kepada anak gadis 18 tahunnya, Bobbi Kristina Brown.Hubungan keduanya pun rapat jadi dah tentu si anak merasa terpukul dan sedih yang amat sangat bila ditinggal ibunya.

   Daripada apa yang aku tahu juga, sebab kematian mendiang Whitney Houston masih belum dapat dipastikan.Apa pun, aku harap Bobbi Kristina tabah menghadapi dugaan hidup.Tak boleh nak tulis lagi dah... sedih... Meh dengar lagu Whitney ni.... ( Tentu berlinang-linang airmata Bobbi Kristina bila dengar suara ibunya yang mendayu-dayu ni )




HOLLYWOOD, CA - FEBRUARY 09:  Bobbi Kristina Brown arrives to the The love of R&B Grammy Party at Tru Hollywood on February 9, 2012 in Hollywood, California.  (Photo by Tibrina Hobson/WireImage)

Bobbi Kristina Brown....

( Credit to nydailynews )

Berita lanjut di SINI

3 comments:

Awie Omar said...

Assalamualaikum. Terima kasih sebab sudi folo blog
"Awie Omar". Aku juga dah folo blog kamu ni.
Nak minta tolong sikit boleh? Tolong pilihkan
antara 12 blog ini,

1. http://noorniey.blogspot.com/
2. http://www.massaari.com/
3. http://farahazurah.blogspot.com/
4. http://wamozuwaha.blogspot.com/
5. http://deliarayushe.blogspot.com/
6. http://rienatomato.blogspot.com/
7. http://mohdyunus89.blogspot.com/
8. http://asyikmaiburogu.blogspot.com/
9. http://afeeszamran.blogspot.com/
10. http://sheypull.blogspot.com/
11. http://guaqbest.blogspot.com/
12. http://khairiz85.blogspot.com/

Yang mana satu kamu rasakan paling menarik. Harap
sudi memberi respon (komen) kat sini :
http://awieomar.blogspot.com/2012/02/next-top-blogger-1-episod-5.html

Kerjasama anda amat dihargai. Terima kasih :)

Telor Power said...

mmg kesian, bukan kata umur 18, umur 40 lebih pun kalau kehilangan org tersayang pun akan sedih

Pen Biru said...

sesiapapun pasti akan rasa mcm tu apabila kehilangan org yg disygi..

Let's have a break!