Kantin Jual Kuih

Warga sekolah

Jom singgah kantin!

Check me out

Tuesday, February 7, 2012

Makin lama, makin best.

   Kalau budak-budak generasi Y baca apa yang akan aku tuliskan nanti, mesti mereka akan kata aku ketinggalan zaman.Maklumlah anak-anak dara zaman sekarang mana suka guna benda ni.Mak-mak dara macam aku je yang rasanya tak boleh hidup tanpa 'dia'.Berbalik pada tajuk yang aku tulis tu, melalui pengalaman aku, benda ni makin lama makin best.Kalau baru-baru tu, keras kejung semacam je.Tapi bila dah lama, makin lembut di kulit! Cewahhh!!!!Biarlah orang lain nak guna apa, bagi aku 'dia' adalah pilihan utama aku di rumah.Malangnya, buat masa ni, bekalan untuk kegunaan harian aku dah makin berkurangan.Bukan tak boleh aku beli yang baru di Johor tapi aku tak suka!Tak best!Keras!Biasanya aku ambil bekalan di Terengganu.Bukan saja lembut tapi cantik sangat!Oklah.Aku perkenalkan apa yang aku maksudkan makin lama makin best tu.Lama-lama nanti orang ingat aku buat entry 18SX pulak.

Perkenalkan...
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
Cinta hati aku
-
-
-
-
-
-

kain batik Terengganu
MAKIN LAMA MAKIN BEST!
( Gambar credit to Puan Rabihah

2 comments:

Aini Azman said...

hahahaha
apa la,.
aini baru je beli kain batik pergi rombongan ke terengganu hari tu =p

Scarlett O'Hara said...

Apala Aini... gi rombongan tak beritau.Boleh kirim kain batik sepeti. :D

Let's have a break!