Kantin Jual Kuih

Warga sekolah

Jom singgah kantin!

Check me out

Sunday, February 26, 2012

SEO tu apa?

Entry ringkas ni khas buat  tetamu baru ku, Cik Erra Najwa.
Terima kasih kerana sudi singgah ye.
Cik Erra ada tanyakan aku satu soalan.
Cuba tolong jawabkan kerana aku tau tapi aku tak tau macam mana nak terangkan.
Selama ni pun aku belajar dengan cikgu SEO aku.
Kalau takde sesiapa nak tolong jawab, nanti aku cuba buat entry untuk jawab soalan tu.
Sabar ya Cik Erra Fazira Najwa!

Meh tengok apa soalannya tu.


Jom beri support pada Cik Erra!


6 comments:

aimaniman said...

nak support tapi akak sendiri x brapa nak faham... seo tu apa...

Rozuan Ismail said...

SEO tuh Search Optimization Engine

-gedek! said...

ok, kena studi seo, ni....

Fendy said...

tanye je pakcik google...haha

Belalang hijau Perisik said...

pakcik google serba tau :)

Pamie said...

SEO=Search Optimization Engine..ilmu supaya entri di muka pertama enjin carian :)

Let's have a break!