Kantin Jual Kuih

Warga sekolah

Jom singgah kantin!

Check me out

Monday, February 6, 2012

Ayat bw paling kelakar

Sundul malem-malem.
Sundul balik ya gan.Tks.

Terjemahan ikut yang aku faham:
Sondol malam-malam.
Sondol semula ya gan.
( Gan singkatan untuk 'juragan' kot 
tapi tak pasti apa nak terjemah
dalam B.Malaysia.
Tks = Terima kasih.

Kalau nak tau lebih lanjut,
kena tanya Panji

- Aku terjumpa ayat tu masa jenguk rumah Haw

Kemudian Haw jawab:
Datang sini menyundul-nyundul.Hehe!

Kelakar kan?
Sebab tulah aku suka blogwalking!
( Takdelah aku rasa nak sembelih orang!)


Bukan Panji yang ni ye.
Ini anak aku!



Haw si blogger baik hati tu 
bukan haw flake ni ye.
Ini kegemaran kawan-kawan aku masa kecik dulu.
Aku tak suka sebab lekat celah gigi.



5 comments:

delarocha said...

haha, mcm2 cara org berblogwalking kan..

maszull said...

assalamualaikum scarlett...mcm2 cara BW skg..:)

kpah k-poh said...

scar.. ada yg dtg menyondol.. ada yang dtg berguling.. bergolek.. ada jugak yg dtg hanya guna jari.. keh keh keh..

CeritaSekupang said...

ayat blogwalk memang kadang tu pelik2.. :D

~tyra ~ said...

haw flake ! saya suka saya suka ! haha

Let's have a break!