Kantin Jual Kuih

Warga sekolah

Jom singgah kantin!

Check me out

Friday, February 10, 2012

Kesian.... cuma kerja lap dulang je!

   Bangun pagi pukul 5.Lepas subuh terus bertolak ke sekolah.Sampai sekolah lebih kurang 6.30 pagi.Lepas punch in terus bertugas di pagar menyambut anak-anakku tersayang yang berduyun-duyun masuk ke kawasan sekolah.7.30 pagi mula bertugas di kelas hinggalah jam 12.10 kerana hari ni Jumaat.Jika hari biasa, 2.05 petang paling awal.Balik rumah sekejap, kemudian jam 3.00 petang ke sekolah semula kerana ada aktiviti rewang untuk sambutan maulidurrasul di sekolah esok.Seronoknya bila tengok punyalah ramai cikgu-cikgu dan anak-anak murid yang datang!Petang ni jam 6, ada majlis khatam AlQuran di surau sekolah.Ada yang stay dan berjemaah untuk solat maghrib dan isyak.Lepas Isyak, berkumpul lagi ramai-ramai.Apa lagi, makan sup cicah rotilah....Esok, sambutan maulidurrasul di sekolah.Kita makan dalam dulang ramai-ramai @ ambeng tapi menu nasi minyak.Aduh!!!Penatnya!!!!Tak tau dah apa nak tulis.Tapi update tetap update.Jadi, apa lagi... jomlah tengok gambar yang sempat aku ambik.
-
-
-
-


Gelagat anak-anak merewang...



Amboi!Seronok bukan main!



Serious nampak kak cik?



Seronok ye?



Pantang aku angkat telefon,
terus anak-anak aku ni posing.
Generasi Z lah katakan!

Esok, jangan lupa datang ye!

Alamak!Bila aku nak blogwalking ni?

5 comments:

kpah k-poh said...

dulang tu tak penting... yg penting apa nak di sini dlm dulang tu... heeee

Mohd nor hidayat yusaini said...

masak sedap sedap cikgu ^^

Fathiah Hamim said...

wahh banyak nya aktiviti.
:D

Mak Lagenda said...

eh eh..mak sibuk bermajlis maulidur rasul arini..scarlett plak sibuk esok yeh.

Masak sedap2 tau

shiema sufian said...

wowww, rajinnya semua orang (:

Let's have a break!