Sunday, November 14, 2010

My Second Award


    Sedang aku merayau-rayau pagi tadi, aku terlihat mesej cik 'ondeh-ondeh' bahawa aku ditag.Rupa-rupanya Cik Ondeh-ondeh ingin berkongsi award di atas denganku.Sharing is caring so thank you so much!Setakat setahun jagung umur blog aku ni, ini adalah awardku yang kedua. Tambah seronok sebab award ni tertulis ' Award Blog Cantik'. Maknanya blog aku ni cantik jugalah ye.    

Award blog cantik..
Tq sbb kata blog aku ni cantik.Harap ikhlas ye.

1. Berikan Nick Name untuk pemberi award :
 Cik Bulat
( Sebab Ondeh-ondeh kan bulat)


2. Ucapan untuk pemberi award 
Thank you so much !!!!!!

3. Berikan 6 fav artis/ singer/ group yang diminati :
 Tan Sri P.Ramlee,Search,Wings,Saleem,Yuna,Andy William

Bagi award kepada 10 orang kawan blog/ follower anda :

9.http://miszlullaby.blogspot.com/
10.http://rapunzeldada.blogspot.com/

Dah siap dah awards ni.. kepada yang dapat awards, sila buat yer kalau sudi :)

p.s : Aku copy paste url tu sbb aku tak tau nak tag.(Malu nak mengaku ni tapi Honesty is the best policy.Sesiapa nak ajar?Sila angkat tangan!)

2 comments:

Norgadis said...

Terima kasih atas award ini, nanti saya ambil ya...

Shila said...

maceeeeh scarlet~~!!!

Post a Comment