Kantin Jual Kuih

Warga sekolah

Jom singgah kantin!

Check me out

Saturday, October 1, 2011

Segmen Ben : 5 entry blog yang aku suka hari ni

Hari ni, agak terlewat sikit aku berjalan-jalan @ blogwalking disebabkan risau tahap merah kerana anak-anakku tersayang seramai 395 orang nak ambil PMR Selasa ni.
Tapi, kerana rasa rindu yang menggamit tangkai hati, maka aku blogwalking lagi.
Hasilnya, lahirlah entry segmen untuk En.Ben Ashaari ni.

Santai Bersama BEN ASHAARI
Macam biasa, Ben mintak tepek header dia.
Lepas tu Ben kata, buat entry kosong.
Ok.Cam ni..
000000000000000000000000000000000000000
000000000000000000000000000000000000000
000000000000000000000000000000000000000

Ok.Cukup tak Ben?
( Jangan marah.Just pulling your leg!)

Lepas tu ben mintak 5 tajuk entry blog yang aku paling berkenan.

( Abang Gedek ni tak suka letak tajuk.Tapi memang aku suka semua entry dia.Kelakar dalam senyap @ intelligent joke.Tak caya, tengoklah)

Kedua:Entry Itik Kuning Seksi dengan tajuk Siapa curi baju dan baldi ni?
Kelakar entry ni.

Ketiga :Yang ni Mak Dara punya. Baik untuk pasangan yang macam belangkas.maksud aku yang dah ada lesen besarlah.Kalau setakat takde lesen tu, tak payah sebab tambah dosa je. Tajuk entry : Best jugak sesekali berjauhan dnegan pasangan

Keempat : Karya Matahaw dengan tajuk Aku si getah gelang

Kelima : Musang Merah yang tulis.Tajuknya Menyakiti

Yang lain banyak lagi tapi ni yang jumpa dulu.
Peace!

4 comments:

ADZA IRDAWATI aka MAK DARA said...

wowwwwwwwwww blog saya ada kat sini huhuhu sukaaa sukaaa sukaaaa muahhhhhhhhh

ctpayong said...

Bismillahirrahmanirrahim.

Spy Tingkap..hehehe.

ghost writer said...

dah lama aku tak layan Matahaw.

gedek! said...

Tersenarai? (terus pengsan)

Terima kaseh... terima kaseh! Sangat terharu!

Let's have a break!