Kantin Jual Kuih

Warga sekolah

Jom singgah kantin!

Check me out

Wednesday, February 22, 2012

Blogger baik hati sorongkan bantal

   Aku tak taulah aku ni blogger kategori apa.Nak kata otai, alamak... aku bukan Ben Ashaari atau Ujang suami Yana yang tengah sibuk tukar lampin anak tu.Aku pun tak sehebat Abang Ong  Gedek gedek yang cukup power menarik komen pembaca sampai beratus-ratus untuk satu entry.Nak kata aku blogger baru, tak acilah sebab dah nak masuk 2 tahun dah aku dok dating berjam-jam dengan Cik Lenovo aku ni.

   Tapi kan, aku betul-betul tak ingat macam mana nak buat printscreen akibat terlampau jarang buat printscreen.Tup,tup, seorang blogger bermata cantik, telah membuat tutorial khas macam mana nak buat printscreen.Ibarat kata orang lama, bagai mengantuk disorongkan bantal... Jadi, lepas ni dapatlah aku buat entry dengan printscreen balik.Tunggu!!!

Jom berkenalan dengan blogger yang sorongkan bantal tu
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-

Tada!!!!

Inilah dia blogger baik hati sorongkan bantal,
Lyssa Faizureen, gadis bermata cantik.
Thank you Lyssa!!!



Ini aku printscreen bila entah aku pun dah tak ingat.
Si Musang Merah ni pun, sampai hati, dah lama tak jenguk aku.


Ok, mana-mana nak cuba tutorial Cik Lyssa kita, silalah ketuk pintu rumah Lyssa

3 comments:

MiSz fiFiEyQa said...

a'ah..saya suka jugak dgn sume tutorial lyssa tu..hehe..terbaik!!

YaYaNsMuM said...

hehe..hidupkan lebih baik kalau selalu berkongsi ilmu...:)

Lyssa Faizureen said...

amboihh . lepas ni , penuh dah dengan entry gambar printscreen . ekekke ;p

Let's have a break!