Friday, March 29, 2013

MALAYSIA'S NEXT TOP LUCKY BLOGGER by Mak Dara

   Lama tak join any GA or segmen.Hari ni nak join juga GA MAK DARA walau pun masih tunggang-langgang mengemas rumah dan menyiapkan kerja sekolah.Harap-harap, adalah tuah aku nak menng.Asyik tak bertuah je...Syarat nak sertai sonang yo.

   Pertama;kena follow MAK DARA. Bab follow ni, memang tak jadi masalah.Dah berzaman aku follow MAK DARA.Kira aku ni saksi hidup betapa MAK DARA  ni semakin maju dari hari ke hari.Salutelah.  

 Kedua; buat entry dengan tajuk seperti di atas tu.Senang je kan?

 Ketiga; kena masukkan banner tangan warna emas tu.Macam film award pulak ek Mak.Kreatiflah MAK DARA ni.Kemudian kena linkkan ke SINI

Keempat, kena copy paste senarai penaja hadiah.Kalau nak link ke blog penaja tu, singgahlah ke blog MAK DARA ye.Ramai beno.tak larat nak letak link kat sini.Inilah senarai penajanya..


Kelima ; kena tag 3 orang rakan dan mereka yang ditag mesti tahu tentang GA ni.Emmm.... Aku nak tag siapa ye? Jap... Oklah... Aku nak tag
 Ok.Tu jelah... Aku nak beritahu 3 blogger bertuah yang aku tag ni dulu.

6 comments:

RamRamCute said...

Gud Luck

bicara mak dara said...

terima kasih dearrrrr kerana sudi join GA Mak ni.. Tuah ayam nampak di kaki, tuah manusia siapa yang tahu.. Mungkin ini tuah Scarlett In Sya Allah.. Nantikan keputusannya tak lama lagi ya...

psttt psttt.. apa habaq lama tak dengaq cerita scarlett heheheh :)

Unknown said...

ingat juga dekat pensil ya? hee
terima kasih tag ;)

teenytinym said...

datang dari segmen yg sama..
http://teenytinym.blogspot.com/2013/03/malaysias-next-top-lucky-blogger-by-mak.html

P#eoniX said...

gud luck!!!hehehe...

Dayang Deno said...

deno datang dari segmen MAK DARA! sori lewat datang... :)

www.dayangdeno.blogspot.com

Post a Comment