Kantin Jual Kuih

Warga sekolah

Jom singgah kantin!

Check me out

Saturday, October 27, 2012

Makanan istimewa Aidiladha

   Hari raya Aidiladha tahun ni bermacam-macam jenis makanan yang terhidang.Daripada lontong, rendang, nasi dagang dan lain-lain.Tapi ada satu jenis makanan istimewa yang buat aku teruja.Teruja kerana terkenangkan zaman kanak-kanak, zaman susah semasa lempeng menjadi hidangan utama waktu pagi. Zaman sekarang, sebut lempeng pun tak nak tapi sembut pancake.Sekurang-kurangnya, aku masih ingat apa itu lempeng.Oklah.raya-raya ni idea menulis dahlah ke laut, nak fokus buat entry pun tak boleh jadi aku share gambar je lah.Agak-agak sedap tak makanan ni pada anda?
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
Roti canai makan cicah sambal tumis, gula, kuah dal dah mestilah, rendang, sardin dan yang paling istimewa .....
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-


.... cicah ikan kering!

0 comments:

Let's have a break!