Sunday, October 28, 2012

Bercinta nak buat!

   Sekadar untuk mengingatkan diri sendiri bahawa menyiapkan kerja dalam masa yang telah ditetapkan itu sangat penting.Bukan apa, kadang-kadang, bila dah bertimbun kerja, nak mulakan punyalah susah.Bercinta nak buat, kata orang.Tapi kalau kita suka bertangguh, kerja yang mudah akan jadi susah.Jadi, pandai-pandailah untuk mencari masa menyiapkan semua kerja yang patut diselesaikan.Ingatan ni bukan setakat untuk mereka yang bertanya bagaimana aku bahagikan masa dengan kerja dan blogging, tapi juga ingatan buat aku sendiri.

   Dan aku nak ingatkan diri aku sendiri bahawa lusa, aku ada kuiz paper Description Of English ( tak study pun asyik masak je kerja aku), ada juga tempahan felt tempat pensel, keychain, nametag, report program belum buat, plan strategik belum sempurna sepenuhnya dan macam-macam lagilah.Insyaallah, dengan pengurusan masa yang ok, semua tu dapat dibereskan dengan kadar yang segera.Insyaallah....

-
-
-
-
Kena blogging...

Kena basuh pinggan...

Kena sapu sampah....



0 comments:

Post a Comment