Saturday, October 13, 2012

The Best Super Teacher

   Hari Sabtu bukan off ke?Itulah antara komen yang masuk di entry aku hari ni.To tell the truth, once you are teaching in Pasir Gudang, there's no off!Neither Saturday nor Sunday.Tapi kami guru-guru di sekolah aku ni, happy je.Berkorban untuk anak bangsa.Labih-lebih lagi di musim exam ni.Lepas kelas pukul 1 lebih, sambung lagi kelas tambahan sampai jam 4 petang.Semuanya demi anak bangsa.Tapi komitmen aku sangat sedikit jika dibandingkan dengan setengah-setengah guru lain terutama pihak pentadbir dan juga ajk kurikulum.Terutama seorang yang bernama Norlia Bechik.Benar-benar aku kagum dengan semangat dan kerja beliau!Kalau ada sesiapa yang ingin jadi super teacher macam kami, jomlah mengajar di Pasir Gudang!

-
-
-
-
-
-
-
-
-
-

Ala... Ini Norlia Ghani!

-
-
-
-
-
-
-
Noli Bechik

Inilah Kak Norlia yang aku maksudkan.
The Best Super Teacher with lots of ideas and energy.

1 comments:

Salmi said...

Tahniah buat guru-guru yg cemerlang.. Nak lahirkan murid yang cemerlang sudah tentu gurunyapun kena cemerlang.

Salam kenal..

Post a Comment