Tuesday, October 9, 2012

Lawak orang bijak

    Terus terang ye aku katakan yang aku tak berapa gemar menonton cerita Melayu yang entah apa-apa.Lagi-lagi lawak cerita mengarut macam Di Bawah ketiak Isteri tu.Begitu juga dengan Edisi Khas kalau Almy Nadia yang berlakon.Melebih-lebih sangat.Kenapa entah aku rasa menyampah.Tapi, bila  aku tengok yang satu tu, aku terus berkenan.Seronok menonton sesuatu yang lawak tapi pada masa yang sama menjadikan kita bijak sebab kena kena cepat berfikir.Macam tu lah baru best.Contohnya yang ini...
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-


....Lawak Ke, der?
Macam nilah baru lawak orang bijak!

( Gambar pinjam Afdlin Shauki punya sebab dia kata gambar ni khas untuk peminat Lawak Ke, der? )

2 comments:

Unknown said...

tapi, kalo lawak jozan memang berbaloi lah :D

Azim Aris said...

sy pn ske jozan hehehe..jom ke blog sy jgk ek
Azim Aris

Post a Comment