Thursday, October 11, 2012

Jangkaanku benar belaka

   Syukur alhamdulillah.... Akhirnya anak-anak murid aku selamat menjawab kertas B.Inggeris PMR.Syukur juga kerana walau pun kertas 1 agak mencabar, kertas 2 menepati jangkaanku.Untuk kertas 2 Guided Writing, aku agak sama ada soalan report, article atau speech dan yang keluar soaan speech.Untuk poem, aku agak Fighter's Line dan yang keluar Fighter's Line.Untuk novel pulak aku target sama ada moral value atau theme dan yang keluar theme.Mana kala untuk summary, aku agak tajuk environment atau health dan yang keluar health.Mudah-mudahan, penat lelah berbuih mulut aku dok ingatkan anak-anak murid aku teknik nak jawab soalan-soalan tu berbaloi dengan keputusan yang memuaskan.Sekarang, aku tinggal fokus pada pelajar SPM pulak.Mudah-mudahan, ia juga dipermudahkan.Amiiiin...
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
Scarlett's Petals
Barulah bersemangat teacher nak mengajar!
   

2 comments:

Siti Nurhuda Husna Zulkarnain said...

Good luck teacher! Chaiyok! ^^

Unknown said...

Tentu Teacher SO rasa bersyukurkan. Tanya kat anak,cam ner soalan BI,ringkas jer jawapan dia..OK..

Post a Comment