Kantin Jual Kuih

Warga sekolah

Jom singgah kantin!

Check me out

Saturday, March 30, 2013

Sedap belangkas,nampak!

   Siapa yang pernah ke Johor, tentu tau orang Johor suka makan belangkas.Begitu juga dengan family aku.Sebenarnya, aku dulu,pernah mabuk makan belangkas.Tapi, setelah bertahun-tahun, teringinlah pulak makan belangkas.Dan akhirnya, cuti raya cina baru-baru ni, aku makan belangkas lagi dengan family.Yang terkini, 27 Mac lepas.

   Macam biasa,yang sedap adalah telur belangkas.Tapi,kali ni aku tersilap kerana makan belangkassambil minum milo ais.Akibatnya, aku rasa lantai restoran tu tinggi rendah tinggi rendah je.Nasib baik aku tak termuntah.Hiii!!!Mabuk semacam.Tapi nasib baiklah tak seteruk mabuk makan belangkas masa aku kecik dulu.Alhamdulillah.....


  Tapi,aku tengok,family aku sedap je makan.Akhirnya,habis 3 pinggan belangkas dengan telurnya yang sangat mewah.Rasa-rasanya, ANDREW ZIMMERN, si botak BIZARRE FOOD tu, boleh makan tak belangkas?

Peminat setia belangkas

1 comments:

ZWAN SABRI said...

X pernah merasa makan belangkas.. teringin jugak nak try.. huhu

Let's have a break!