Kantin Jual Kuih

Warga sekolah

Jom singgah kantin!

Check me out

Monday, February 28, 2011

Biarlah aku hanya jadi seorang pemerhati...

   Ramai yang bertanya kenapa aku tak pernah buat segmen ke atau bloglist ke kat blog aku ni.Aku jawap, layakke?Maklumlah aku rasa taraf aku masih lagi blogger anchovy yang masih perlu mempelajari pelbagai perkara.Aku akui, follower aku setakat entry ni aku tulis, boleh tahan juga ramainya ( 1186 orang) tapi.... aku masih tak yakin dapat menarik pengunjung ke blog aku jika aku buat apa-apa segmen atau contest.Kang takde sesiapa yang masuk kang, malu je aku.Betul?Jadi biarlah aku terus begini ye.

  InsyaAllah, suatu hari nanti, setelah diberikan keberanian, aku akan ajak sesiapa yang sudi untuk turut serta dalam segmen atau lain-lain yang aku anjurkan.Aku tak yakin buat masa ini.Begitu juga dengan vlog.Biarlah aku jadi pemerhati dan penyokong dari belakang dahulu.Masa akan tiba mungkin suatu hari nanti untuk aku turut memriahkan dunia senyap kita ini.Sementara itu, sudi-sudikanlah menjadi pembaca setiaku.Kunjungan anda amat aku hargai.
Terima kasih kerana sudi singgah...

4 comments:

kakchik@ella said...

Saya pun rasa tak layak. Sbb follower saya dah la sikit, traffik pun tak tinggi. Join awak jadi pemerhati je lah. hihi ..

Cekodok said...

ngeeee.. kena yakin jugak tu sebelum buat.. yang kreatif je boleh sukses..

grOundnUt said...

aiyoo...jangan ini macam...^^'
elok jugak kacang memerhatikan aje...^^'

Scarlett O'Hara said...

Sambil memerhati tu jom kita join dan bagi sokongan pada segmen dan contest kawan-kawan.

Let's have a break!