Kantin Jual Kuih

Warga sekolah

Jom singgah kantin!

Check me out

Friday, February 25, 2011

TolongAku dah nak bersalin ni!!!

   " Meow!Meow!Meow!"
"Meow!Meow!Meow!
-------
Tak faham?
Tu sebenarnya petikan dialog kucing aku.
   Tak faham tak apa sebab aku faham.
Meh aku terjemahkan...
" Tolong!Saya nak bersalin ni!"
"Aduh!Sakit!"

   Haa.... Itulah terjemahannya.Tak faham jugak?Laaa.....  Kucing aku si Winda yang jelita tu nak bersalin!Kesian dia mengiau dari tadi.Aku gosok-gosok perut dia.Caya tak?Aku rasa anak dia bergerak-gerak tak sabar nak keluar!Aku sediakan kotak yang sesuai dan aku alaskan dengan kain.Mudah-mudahan selesa si Winda tu.Nak suruh aku jadi bidan, alamatnya aku tumbang sebab aku mabuk darah!(Kucing beranak ada darah tak ek?)

  Mata Winda berair berkaca-kaca.Menahan sakit tentunya tu.Resah gelisah je dia.Tak apa ye Winda.Mudah-mudahan selamat. .... dan aku pun terus menggosok-gosok kepalanya dengan penuh kasih sayang.Kesian anak aku....

 Inilah Winda masa dalam pantang bersalin tahun lepas.


 Mudah-mudahan dapat anak yang comel macam arwah Cucu anak Winda yang mati ni.


... atau pun dapat yang kacak dan gagah ( kalah En Ben ) macam Panji anak sulung Winda ni.

3 comments:

Freaky said...

tomei tol anak miau yang da mati tu :( ... yang bwu ni mesti tomei gak

Cekodok said...

wah.. hensem ni.. leh amik buat menantu.. hahaha

whitecappuccino said...

alorh! comeynyerrr anak kucing ni..! mcm janji2 jer..mlm tadi kucing akak mengeow2..pagi tadi dah beranak! anak dia 3 ekor..suker2!!!

Let's have a break!