Thursday, January 20, 2011

Aku jatuh cinta......

Baru 3 hari lepas aku jatuh cinta pada seseorang.Tapi tak sempat nak buat entry penuh hari ni.Malam ni rasanya sempat kot. 
Sementara itu, hayatilah lirik lagu di bawah tu bagi menggambarkan perasaan aku saat in.
( Kalah seronoknya naik kuda dengan Pendekar Berkuda)
Lirik Lagu Titi Kamal – Jatuh Cinta
Jatuh cinta berjuta rasanya
Biar siang biar malam
Terbayang wajahnya
Jatuh cinta berjuta rasanya
Biar siang biar malam
Terbayang wajahnya
Jatuh cinta berjuta indahnya
Biar hitam biar putih
Manislah nampaknya
Dia jauh aku cemas tapi hati rindu
Dia dekat aku senang tapi salah tingkah
Dia aktif aku pura-pura jual mahal
Dia diam aku cari perhatian
Oh repotnya
Jatuh cinta berjuta indahnya
Di pandang di belai amboi rasanya
Jatuh cinta berjuta nikmatnya
Menangis tertawa karna jatuh cinta
Oh asyiknya
Dia jauh aku cemas tapi hati rindu
Dia dekat aku senang tapi salah tingkah
Dia aktif aku pura-pura jual mahal
Dia diam aku cari perhatian
Dia jauh aku cemas tapi hati rindu
Dia dekat aku senang tapi salah tingkah
Dia aktif aku pura-pura jual mahal
Dia diam aku cari perhatian
Oh repotnya
Jatuh cinta berjuta indahnya
Di pandang di belai amboi rasanya
Jatuh cinta berjuta nikmatnya
Menangis tertawa karna jatuh cinta
http://hotliriklagu.com
Oh asyiknya
Oh asyiknya
Oh asyiknya
Oh asyiknya

( Aku nak ke sekolah jap.Cuti?Memanglah cuti tapi ada kerja aku kena buat )




3 comments:

abadi romeo said...

cinta intu buta..

kpah k-poh Sharifahnor said...

ohhhh..dah boleh pinjam kuda dr pendekar berkuda yaaa...kpah baru jer boleh pegang2 ekar..hahaaaaa..

KELI OH KELI said...

wah..selamat bercinta ya! ")

Post a Comment