Monday, January 24, 2011

Award jelita yang ku terima

   Terima kasih daun keladi buat Nor Gadis kerana sudi berikan award yang cantik ini kepada aku.Aku amat hargai ingatan teman-teman tak kiralah sama ada blogger baru atau lama. Tapi aku ada masalah sikit ni.Sesiapa yang boleh tolong, silalah tolong ye.Nak explore sendiri memang boleh tapi aku tak sempat.Masalah aku adalah untuk buat ruang-uang ( entah apa istileh IT nya sebab aku ni rabun IT) Apa-apa pun rujuk di rumah Nor Gadis.Aku pun teringin juga simpan award-award yang aku dapat di 'laci-laci' khas.Tolong ye sesiapa yang expert tu.

Inilah award jelita kurniaan Not Gadis.
Terima kasih ye.

1 comments:

Norgadis Labuan said...

Terima kasih kerana sudi trima award ini... nak simpan award diruang yang lain?

Saya simpan award di blog lain yang saya link kan di blog utama, sebenarnya kita juga bloeh simpan award ni dalam satu entri, lepastu kita letak satu gambar dan masukkan url/link entri tu kat gambar tu, klu org klik, trus masuk ke ruangan entri. Saya pun nak buat mcm tu tapi masih bz...

*sama2 rabun IT

Post a Comment