Thursday, January 6, 2011

Bukti terkini jadi cikgu bukan senang.

  Huawaaaaaa!!!!!!!Tangisanku sejak tadi.Bukan aku lapar susu tapi aku sedih kerana aku tak dapat berjumpa teman-temanku.Cik Masa asyik jengilkan mata dengan rotan di tangan.Tambahan pula badanku rasa letih yang amat sangat hari ini.Tak mampu aku paksa untuk terus berjaga.

  Dek kerana tuntutan tugas dan Cik Masa yang asyik mengejarku, terpaksalah aku bangun awal pagi untuk menyelesaikan tugas.Kalau hari biasa pukul 5, esok aku mesti bangun pukul 4.Aku belum buat lesson plan untuk esok.Masuk kelas tak buat lesson plan samalah dengan beri leher untuk disembelih.Jadi, redha sajalah.Mudah-mudahan tugasku dipermudahkan.

p.s:Bukti tambahan jadi cikgu itu bukan senang.

Penatnya aku.........

5 comments:

whitecappuccino said...

Awalnya bangun pukul 4!

blog-tips-kurus said...

tugas seorang guru memang sangat berat.. sebab tu tak nak jadi cikgu (*_*)

umiawadah said...

saya pun bangun awal pukul 3pagi..untuk menyiapkan tempahan kuih...tapi saya cover balik tidur sebelah pagi kul 9-10 pagi ke..okay tak?

kpah k-poh Sharifahnor said...

jadi surirumah mcm kpah ni pun tak senang jugak cekk oiii..mesti ada plan jugak...mana nak buat kerja2 rumah..mana nak pikir nak BW haaa...haaaa { kdg2 boleh terlena dlm timbunan kain yg belum berlipat..]

grOundnUt said...

woaaa...tu la lumrah kehidupan seorang guru...huhuhuhu...^^w

Post a Comment