Saturday, January 15, 2011

Ana Nur Hidayah Puteri Lindungan Bulan

Ana Raffali ikon Jabatan Muzium

ANA RAFFALI terus kekal dengan imej sopan.


KUALA LUMPUR - Pemenang Anugerah Juara Lagu Ke-25 (AJL 25), Ana Raffali yang sentiasa menampilkan diri dengan berpakaian baju kurung dan kebaya akan dijadikan ikon program tertentu Jabatan Muzium Malaysia (JMM).
Ketua Pengarahnya, Datuk Ibrahim Ismail berkata, pihak pengurusan Ana Raffali telah pun secara dasarnya bersetuju untuk penyanyi muda itu dijadikan ikon bagi program-program yang akan dijalankan oleh jabatan itu di 21 buah muzium bawah pengurusannya.
Beliau berkata demikian kepada pemberita bagi memperjelaskan laporan semalam yang mengatakan Jabatan Muzium menawarkan Ana Raffali sebagai ikon setem sempena pameran setem 1Malaysia 1Dunia yang sedang diadakan di Muzium Negara.
Berita selanjutnya sila baca di Kosmo hari ini.
   Baca!baca!Jangan tak baca!Kepada sesiapa yang kononnya tak suka jangan pulak dengki pada Ana tau!Bukan saja bersuara merdu bak buluh perindu, wajahnya pulak seperti Puteri Lindungan Bulan.Tambah lagi bonus sentiasa berpakaian sopan lambang gadis Melayu.....dan yang paling aku suka Ana juga graduan TESL ( Teaching English as a Second Language sama macam aku.) tahniah Ana Nur Hidayah Mohd Rafali.


1 comments:

azremy said...

byk dgr org complain psl anarafali ni..aduhh

Post a Comment