Wednesday, December 8, 2010

Adoi!Tekak aku sakit!

   Adoi!Aku sakit tekak!Nasib baiklah cuti sekolah kalau tidak mahu aku menangis hari ini.Bila aku sakit tekak semua benda yang ku makan rasa berduri.Jangankan nasi lembek, bubur cair pun rasa mencucuk-cucuk!Terpaksalah aku makan bubur cair dengan telur masin malam ni.Apa pun aku tetap bersyukur!(Makan pizza siang tadi tak rasa pulak)
Kalau anda ingin tahu, Fisherman's Friend di atas itulah pengubat sakit tekakku.Wajib ada dalam beg tangan sentiasa.
( Gambar ku pinjam daripada Cik Google )

 
Bubur nasi dan telur masin, menu waktu aku sakit tekak.Resipi?Ala...Senang je!
( Gambar ku pinjam daripada orangkecilorangbesar )

Pon!Pon!
Alamak!Pakcik Harun dah datang!Bukan jual roti tapi jual sate paling sedap dalam dunia.Sate Kajang pun kalah tau!(Opps!Jangan saman aku.Ini testimoni ikhlas dari hati )

( Gambar dipinjam daripada Cik Google.Lambat sangat nak upload gambar sate Pakcik Harun )

(Aku makan sate ) 
Adoi!tekak aku sakit!

0 comments:

Post a Comment