Kantin Jual Kuih

Warga sekolah

Jom singgah kantin!

Check me out

Tuesday, December 7, 2010

Alamak!Aku terkena!

   Seperti biasa, aku suka sangat merayap ke rumah En.Ben.tau-tau je En.Ben kata aku WAJIB jawab 25 soalan kaji selidik yang ditag dari kobejordan ( Bunyi macam Indonesia.Bila ku klik, ooo.... si dia rupanya.Opps!Dia pun kena paksa ! ).


   Alaa....Tak buat pun tak pe.Bukan En.Ben nampak.(Tu kata En.Sy****n) tapi Allah nampak, jadi kenalah aku buat / jawap juga.Jadi inilah jawapanku.


1.Full name : Scarlett O'Hara
2.Tarikh lahir  : 1 Januari ( Tak tipu tau!)Tahun?Biarlah   
                             rahsia
3.Status : Part time blogger ( Orang bukan tanya tulah!< 
                  Koranglah cakap ni )
4.Kerjaya : Pegawai Perkhidmatan Pendidikan Siswazah 
                  DG41 ( Cikgu le tu atau anak murid panggil 
                  Teacher) 
5.Tempat belajar : Dalam kelaslah.Takkan bawah pokok ceri 
                  pulak.Sekolah?Oooo....
                  a) SM Dato'Penggawa Timur,JB
                  b)Institut Perguruan Ilmu Khas, KL
                  c)Universiti Kebangsaan Malaysia
6.Hobi : Blogging + bw, melukis, menulis, membaca,menjahit, 
                menyulam ( pada hal blogging je yang lebih )
7.Sangat benci pada orang yang tak menepati masa & takde 
                disiplin ( Ingatan:Jangan buat suami orang cam ni )
8.Minat juga Faizal Tahir tapi takle setia.Setia kat Search je.
9.Addicted to?Nothing.Blogging kot.
10.Lepak?Memang tak suka langsung.Lepak depan netbook 
                jelah
11.Merokok?Of course tidak.Benci rokokOf course ye.Jangan 
                kahwin perokok!Amaran oleh kerajaan Malaysia 
12.Suka kehidupan yang tenang ( dan banyak wang!)takde 
                hutang
13.Kereta?Beli untuk guna kerja je.
14.Rumah?Cukuplah sebuah ni.Semi D ok apa.Bukan murah!
15.Anak?2 cukup kot?Anak kucing 5, makna dah 7.
16.Suka warna ungu.tak suka merah
17.Ambik kisah juga org nak cakap apa tapi tak delah 
     gelabah.Rilek je.yang penting aku betul.
18.Kampung?Kat Pasir Gudang ni le.
19.Anak ketiga
20.Paling suka tengok TV terutama TLC,AFC,ABO,HBO ( dan 
      lagi kembar HBo, 412 & 413)
21.Kartun?Peminat no.1 Upin Ipin.No.2 Doraemon No.3 
     Shaun the Sheep ( bagi 15 banyak sangat sebab aku 
     memang suka tengok kartun)
22.Pernah bergambar dengan Zaidi Omar ( korang tak kenal?) 
      ( Aduh!Kejang urat belakang aku!) Cukuplah ni.En.Ben    
       pun jawap 15 je )

      Tag 25 orang?Mak datuk!Ramai tu!tak sempat aku nak   
      singgah umah kengkawan lain.
Aku tag sorang je :Miss Stiwee
      ( Aku ikut En.Ben jelah.Sesiapa yang baca entry ni secara 
       automatik ( bukan manual tau) kena jawap juga)
       Anda sanggup?
Sebagai bukti, tinggalkan url di komen untuk aku buktikan semuanya benar, semata-mata benar

FULLAMAK!ENTRY PALING PENAT AKU BUAT!

   





6 comments:

Lelaki Ini said...

huhuh
okeyh2!
sekarang p rehat!
setelah penat tlis entry nieyh!
ahaks!

BEN ASHAARI said...

salam cikgu.. hehehe...

comel blog... biarkan gini je blog ni..cuma ada beberapa widget yang tak patut ada dalam ni .. hehe.. tu je .. nak kata lebih pon , ben bukan pandai sangat... ;)

Cik Eka said...

eka kene jawab ke ni ckgu?? soklan full die kat mana

^ummu^ said...

teacher di tag!^^

http://ummuslamat.blogspot.com/2010/12/tag-dr-kak-solehah-bloglarian.html

eiela said...

oohh banyak dah tau pasal nih. rupanya scarlett nih cikgu, kalau saya ada salah silap, bleh tolong ajar ye cikgu.

Latest Entri :
Insurans Paling Murah Di Malaysia : RM1 Sebulan

Scarlett O'Hara said...

1)Dah rehat dah.Boleh bw balik
2)Tq singgah En.Ben.Dah buang dah widget yg tak perlu
3)Cik Eka, soalan asal dari kobejoran kot tapi klik tak wujud.Lambat loading kot.
4)Ummu, tcr kena larilah ni ek?100m je boleh tak
5)Boleh je nak ajar kalau cik eila tak kisah.

Let's have a break!