Kantin Jual Kuih

Warga sekolah

Jom singgah kantin!

Check me out

Friday, December 10, 2010

Apa pendapat anda?

  Tahukah anda apa maksud kreatif?Aku pasti ramai yang faham maksudnya.Contohnya teman-teman blogger yang ikut serta dalam cerpen kreatif En.Ben dan tentu sekali En.Ben sendiri. 

   Bila sebut tentang kreatif, bukan setakat penulisan atau karya hiburan malah iklan juga perlu kreatif.Aku amat tertarik dengan iklan-iklan kreatif.( Aku gunting dan simpan sebagai rujukan ).Contohnya iklan Panasonic Evolta.Tak percaya?Cuba klik kat sini.Kalau tak pun lihat di Harian Metro,hari ini ms 13.Handsome kan gorilla tu?Ala-ala Mr.T gitu.Contoh lain cuba lihat di bawah:


Inilah Mr.T yang handsome pujaan hatiku.( ^_^ )

Gambar dipinjam daripada alisalvation.blogspot.com

Gambar milik meme.yahoo.com

Rujuk malasterbang.com

( theinspiration.com )

( creativead.tumblr.com )

Yang ini iklan shampu
( kaskus.us)

Apa pendapat anda?

4 comments:

chuu said...

hahaha., nice la., iklan2 cmni baru la keatif :P

little cart00n said...

lawak gila iklan shampoo tu..hahha

ijatnuar87 said...

ahaks...mmg iklan2 yg kereaktif,heheheh

Scarlett O'Hara said...

1) chuu, biasanya time bulan puasa dan nak raya kat SCTV, macam2 iklan kreatif ditayangkan.Seronok tengok iklan bukan tengok cerita.

2) little cartoon, mmg lawak giler iklan tu.

3) ijatnuar, ada satu lagi iklan kreatif sangat.Singa dlm kereta sedang caling-calling.Lupa plak iklan apa.

Let's have a break!