Kantin Jual Kuih

Warga sekolah

Jom singgah kantin!

Check me out

Tuesday, December 14, 2010

Blogger-blogger cinonet

   " Murid-murid!Cuba tengok gambar anak dara tu? Cantik tak? "
" Cantik, cikgu!"

   
Gambar cik adik cantik ni sebenarnya cuma sebagai set induksi ( macam gimik ) supaya murid-murid mula set otak nak belajar.


   Cop!Cop!Cop!Aku lupa pulak sekarang ni cuti sekolah.Nak mengajar tunggulah dah mula sekolah bulan Januari nanti ( Harijadi aku tu!)Sebenarnya aku baru balik dari rumah En.Ben.(Ala.... blogger yang baik hati tu.Kalau anda tak tahu, baik pergi sekarang rumah En.Ben.)

   Aku nak cerita ni.Kreatif betullah En Ben tu ( Ben Ashaari tau bukan Ben 10).Mula-mula ditariknya cikgu-cikgu jadi geng dia ( termasuk akulah tu ) lepas tu anak-anak murid cikgu pulak.Meriah sungguh!Aku lihat ramai anak-anak murid cinonet-cinonet yang berbakat jadi blogger.Isi masa lapang dengan blogging lebih baik daripada loitering.Betul tak?Harap-harap segmen En.Ben dapat membantu mereka menjadi modal insan berguna sama ada di dunia siber atau di alam nyata.Tahniah En.Ben.



Dengar tu abg Sin Chan beri nasihat!


Daripada tergedik-gedik kat AF, lebih baik jari je tergedik-gedik dgn Abang Ben. ( kan Pakcik Ben ?)

Ok anak-anak!Selamat berblogging!


Opps!Lupa pulak.Kredit untuk Cik Google sbb pinjamkan gambar.

3 comments:

makcek bukan nenek said...

hahaha
funny lah sis. hehex
ye incix ben bnyak membantu .hehex

Rozuan Ismail said...

itu namanya strategi blogger berjaya..pandai cari jalan utk lakukan yg terbaik...congrats abg ben

MOH KEMBARA said...

Salam, sonok yer berinteraksi dgn encik Ben. Selamat berblogging Scarlett!

Let's have a break!